sâmbătă, 13 iunie 2009

Oldies but ROldies

Pentru că muzica românească a fost mereu o "meandră a necunoscutului", propun astăzi să facem o scurtă incursiunea printre cele mai cunoscute piese româneşti care au marcat istoria României. Audiţie plăcută:

Începem cu ceva relativ recent, trupa Mamelino, probabil cu referire la Mame-Cu-Linoleum, trupă care a spart topul verii 2002 cu piesa Scoate limba. Ţin să precizez că după marele succes din 2002, trupa a hotărât să se retragă într-un buncăr atomic pentru a se întoarce în 2012 cu o nouă piesă: Limba scoasă.


Continuăm cu o trupă foarte cunoscută în anii "99-"00, Genius, care producea hituri pe bandă rulantă (Ciocolata e a mia, rupi flotoru după iea). Cu tristeţe în glas, trupa nu a mai continuat şi în secolul 21 deoarece erau în vârful carierei mondiale şi nu au dorit să cadă în anonimat precum 3 Studenţi. Vom asculta, în reamintirea piţipoancelor din "99 cu burete în Cupa D, Macho Man:


Încheiem topul de weekend cu trupa Body and Soul, o trupă de băieţi simpatici, promovaţi excesiv în 2000, ca apoi să se retragă în apicultură şi industria de ciolofan. Chiar dacă acum sunt probabil băieţi la rampă pe la vreun Petrom din ţară, au rămas în istorie cu piesa Super Femei, imn al turismului în perioada respectivă:

5 comentarii:

Rox spunea...

vai..dar cum ai putut sa uiti de andrele...de non stop...de baietii cu banana(valahia) etc...uof...aia muzica :))

Cuvantul meu spunea...

Rabdare mai, rabdare :P

Unknown spunea...

Deci asta este mult prea scurta, o adevarata prezentare ar fi necesara. Ntz ntz ntz, slab. Ma dezamagesti. Sper ca ai observat faptul ca aia de la Genius se laudau cu CD-player la masina, da ? Ce faceam noi acum 8-9 ani ma ? :))

adriana spunea...

mai, nu stiu altii cum au fost, dar eu am ascultat(si) muzica aia... si din moment ce ti-o amintesti, clar erai fan!recunoasteeee:P

Cuvantul meu spunea...

Eu recunosc. Dansam ca fetele de la Andre in oglinda cand eram mic. Gata ce sa mai, am recunoscut. :P
Si de ce imi plac fetele-n bikini? Pt ca ii plac si lui Domnul Jimmy :D

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template