marți, 16 iunie 2009

MAMA LUI BILL GATES?! BILL E NAŞPA!

Dragă Bill Gates. Eu nu prea te plac încă din copilărie pentru că ai monopolizat totul prin programele tale cretine, fără de care nu ne putem lipsi, oricât de nesuferite sunt. Uite cum stă treaba:
Pe lăptuciul meu era Vista. O prostie inventată de tine pentru cei care vor să vadă efecte şi nu performanţă. Pentru că e un rahat de Windows care nu recunoaşte nici măcar o cameră video, am decis să revin la unicul tău succes, XP. Nu te umfla în pene că acum îţi spun...
De când am instalat XP-ul, la un interval de 24-30 de ore apare asta:
Cum comentezi? Nu comentezi? Era de aşteptat, doar eşti un terminat. Problema este că imediat după eroarea asta, tot ce mai îmi gâdilă urechile sunt sunetele de Windows, filmele sau muzica fiind mătrăşeşion. Adică dacă dau click pe Volume Control, apare:
Din nou nu comentezi? Era de aşteptat, doar spui Bill Gates şi tragi apa. Problema este în felul următor. Am avut un virus care îmi încălzea procesorul de îmi făceam micul dejun la birou. Am reinstalat Windows-ul, am schimbat mărimea partiţiilor, am scanat din nou de viruşi, am instalat driverele BUNE şi SUPER NOI şi am evitat site-urile dubioase (gen: Bill Gates and the M.I.L.F.S.). Băieţii de la service nu ştiu care e faza, şi pe bună dreptate că e un cretinism.

Problema îşi revine după restart, sau după ce dau start la Windows Audio din Control Panel/ Administrativ Tools/ Setup. Nu este nici o problemă, pot face asta până la adânci bătrâneţi, dar oare nu se strică mai rău programul de operare?

Aştept ajutor din partea tuturor, şi apoi să facem un marş anti-Bill. Oare Linux e mai bun?

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template