sâmbătă, 1 noiembrie 2008

La Mall-ul lăudat!

În acest cartier "prăfuit" unde mă localizez, s-a deschis un nou Mall. Liberty City Mall care face şi drege şi o să fie locul de întâlnire al tinerilor care se vor uni într-o singură reţea. Toate bune şi frumoase. Doresc să atrag atenţia asupra unor aspecte:

-acest Mall, ar avea ca scop civilizarea acestui cartier "prăfuit", în care nimeni nu vine (exceptând să fie claie peste grămadă la deschiderea unui Mall sau SH), în care balaurii cu 7 capete omoară babele pe la colţuri şi secţiile de poliţie sunt discoteci pentru interlopi. Pe motive etnice, Sectorul 5, a devenit un Bronx al Capitalei, de neatins din cauza "haosului" în care se află. Cum s-a nimenit băi nene să trăiesc în acest loc "din altă reţea" la periferia unei Metropole străbătută de bun simţ, civilizaţie şi etică. Parcă era o vorbă cu "priveşte rahatul din ochii tăi şi nu la baclavaua din ochii mei";

-Don Vanghelie, trăiască mânuţa aia a lui CU CAre a vopsit el blocurile, şi a mai tras de un mandat la noi în sector, că s-a dus la dechiderea Mall-ului şi îl prezenta de parcă era Economatul lu` el. Don Vanghelie, faci ca acum 7-8 ani când după ce ai câştigat alegerile ai venit şi ţi-ai luat gardul şi brăduţii de pe aleile din sector? Sau când împărţeai telefoane mobile expirate de mă întrebau băbuţele "Vodafone e de mâncare maică?"...?

Sincer, am reuşit să găsesc şi eu un loc de parcare pe coclaurile din faţa Mall-ului (eu nu am parcat ca jmecherii pe şina de tramvai, şi nici nu am stat 40 de minute la intrarea în parcarea subterană) şi am intrat să văd minunea. Nu curge lapte şi miere, nu sunt toate magazinele încă deschise, patinoarul nu e 2/2 (ăla e locul în care se încalţă picii, pentru comozii care nu au ridicat privirea), dar sincer nu ştiu unde e patinoarul ăsta minune. Lumea se călca în picioare pentru haine la reducere, dar asta se întâmplă peste tot unde un chilot de firmă e cu discount. Am văzut că e şi o firmă românească pe acolo, dar nimeni nu mai poartă chilotu` şi ciorapu` românesc. Tineretul se rupe de tradiţie...
Mese cred că vor fi VEŞNIC insuficiente la ce foame te apucă dacă priveşti tot etajul 3! Dar are Burger King! Adică locul cu cei mai uleioşi, cancerigeni şi cu cele mai multe E-uri (aşa spunea mai demult o ştire). Ce să îţi doreşti mai mult!? Eu chiar sunt adeptul E-urilor, pentru că tot s-a descoperit cum se tratează cancerul şi după moarte, E-urile îţi "plastifiază" organismul aşa că te mumifici fără îmbălsămare. Grozav.
Nu am văzut mulţi cocalari şi fafastoace (aşa cică e mai nou pentru piţipoance), pentru că ei şi ele umbşă în mall-uri cu vechime. Am văzut pici, bunici, fomişti, neîmbrăcaţi (la cum basculau haine ziceai că nu ştiu ce e ăla "tricou") şi "gură-cască".

Atât momentan de la faţa mall-ului. Dacă am timp experimentez Cinema 3-D, dacă nu văd ce impresie au alţii. Acum HAIDA! la şomping!

..........................................................................................................................................................................

Subiectul cu EMO e aşa fumat/plictisitor/anost/agasant/neinteresant că până şi săracii emo se simt maltrataţi de câtă reclamă au. Eu aşa m-aş simţii dacă peste tot ar fi aluzii la starea mea. Mi se pare lipsa de imaginaţie totală să faci o reclamă cu emo şi să o dai până la saturaţie...aşa şi prinde de fapt la public, se numeste Publicitate Agresivă!


1. Eu nu ştiu un liceu în Bucureşti unde să ai o curte aşa verde şi aia să nu fie numită ostentativ "Curtea Profesorilor"?
2. Freesbee? Unde se joacă lumea cu aşa ceva la noi? Şi asta e mai mult cu câinii...dar oricum...
3. Nu putea să găsească un puşti mai...masculin? Când prinde discul ăla...priveşte! Mie îmi seamănă cu Naomi cu breton.
4. Aţi readus în atenţia publică un subiect, ironic, fără culoare!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template