vineri, 7 noiembrie 2008

La Sarah la poartă oare cine bate?

Întâlnire între Sarah Palin, guvernatoarea statului american Alaska, şi consilierii lui John McCain. Acţiunea are loc în hotelul unde este cazată cea care în cazul unei victorii a republicanilor în alegeri, devenea vicepreşedinte.

- Bună seara doamna Sarah Palin.
- Of, credeam că întârziaţi şi voi acolo 15-20 minute că abea ce am ieşit de sub duş. Am prosopul ăsta pe mine şi mă chinuiam să îmi întind părul cu placa. Vă descălţaţi aici, gecile vi le puneţi în cuier şi staţi câteva minute cu soţul meu în sufragerie. TODD DRAGĂ!? Stai puţin cu domnii...colegi de muncă, deh.
..............................................................................................................................................................................
- Gata. Hai draga nu ai pus nimic pe mese, o bere, un suc, un biscuite ceva?
- Doamna Palin,
- Sarah dragă ce dracu!
- Doamna...Sarah..aham, am venit să vorbim de campania electorală şi postul dumneavostră după victorie. Este în felul următor,
- Da puişor cunosc. Am vorbit cu Johnny şi o să fiu vicepreşedinte imediat ce se dau rezultatele. Abea aştept să sărbătoresc noua mea funcţie la Paris cu Toddy.
- Da dar vedeţi,
- Da ştiu. Trebuie să îmi cumpăr ceva elegant. Să ştii că am fost ieri la shopping şi nu am găsit nimic. 20.000 de dolari cheltuiţi pe nişte cârpe. Mâine la prima oră mă duc cu Todd să ne cumpărăm ceva prezentabil. Promit! Puţin brandy?
- Nu mulţumesc. Dar vedeţi...Obama are susţinători mulţi, este din Africa şi
- Africa da! Frumoasă ţară!
- Continent,
- Conti? Conte? Inert?
- Pardon?
- Nu e domne Obama conte că ştiu eu ce naiba. Şi nici inert, dacă mă înţelegi, ihi ihi...
- Doamnă a fost o plăcere dar trebuie să plecăm.
- Deja? Of, hai lasă că data viitoare măcar îmi pun altceva mai stilat. Şi doamne nici nu mi-am îndreptat părul...Todd dragă îmbracăte să mergem să îţi cumperi costumul ăla de 40.000 de dolari. Vă pup!

A avut loc o discuţie la nivel înalt. God bleach America.

.........................................................................................................................................................................

Audiţie plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template