miercuri, 12 noiembrie 2008

ANTI CONTROLORI RATB!

Nimeni nu vă vrea!

Prefer să mi se mai pună o taxă, dar să merg fără frica cu mijlocul de transport ÎN COMUN!

Când nu ai de unde să cumperi un bilet, nu te înţelegi decât la şpagă cu controlorii.

NU AM ÎNTÂLNIT CONTROLORUL CARE SĂ NU VREA/PRIMEASCĂ ŞPAGĂ!

Toţi pensionarii vizitează Bucureştiul în lung şi lat şi elevii/ studenţii sunt hăituiţi de neintegraţii cu insignă!

Dacă se pun afişe publicitare pe mijloacele de transport în comun se scot bani cât să meargă tot oraşul pe gratis.

Un controlor nu ştie sau NU SPUNE care este de fapt amenda. Îţi aruncă în faţă sume gen "Amenda este n-jpe milioane!". Nimeni nu îţi spune că poţi contesta amenda dacă ai fost bruscat.

Îţi bagă mâna în buzunar, geantă sau ghiozdan şi te FORŢEAZĂ să îi bruschezi!

"Plăteşti acum sau...?" e o frază des întâlnită! HUO!

Defecţiunea aparatelor de mii de euro îţi este imputată ţie!

REPET: Să mi se ia o NOUĂ taxă, dar să merg fără să stau cu frica lor, pentru că nu am avut de unde să îmi cumpăr bilet sau cardul e gol "ca prin minune"!

P.S.- îmi cer scuze pentru generalizare, dar e adevărat şi poate fi confirmat.

Audiţie plăcută...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template