joi, 20 noiembrie 2008

Din plânsu-n râsu!

A apărut acum o melodie "Emo Emo" de Santa Maffy pe care vă rog să o vizionaţi. Volumul pe mute şi să ne râdem:


Ce avem în videoclip? Mai multe bucăţi de piţipoance şi fafaştoace care se "îmbracă emo" şi cântă ceva în genul (din ce înţeleg eu) "Emo Emo Sneijder"...fotbalistul olandey Wesley Sneijder? E emo? Că joacă la Real Madrid? Oricum... cine are versurile în română, sau ştie ce zice don`şoara să pună aici să ne râdem tot poporul. Şi cică e "electro-rap-emo-core"? Hardcore manele nu glumă!

Şi de ce se trage puştoaica de păr în videoclip? E în altă reţea? Maşini de fiţe? Da trişti rău sunt emo ăştia! "L-am rugat pe tăticu să-mi cumpere Bemveu şi prostul a luat Lamborghini. UAA!! Să-mi tai vena dă ciudă!".

Bine că apar elementele de fiţă: teneşi, ochelari "bondar style", pantaloni în carouri şi geci cu blană de piept-dă-cocalar. Şi eu ştiam că Emoizii nu dansează ci se mişcă spasmatici... Darwine unde eşti să vezi aici evoluţie de la colţu` camerei DIRECT pe ringu de dans! Băi Muffy să mai faci melodii dastea, că văd că ai băgat şi sâni în videoclip, deci cunoşti reţeta sugicesului!

Toată lumea venele sus! Emo Emo Schweitzer Cheese!
Emo Emo
Schweitzer Cheese!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template