joi, 20 noiembrie 2008

Reclama la români!

De ceva timp apare la televizor următoarea reclamă:


Să fim serioşi. Aşa arată o întâlnire între tatăl unei fete şi prieten? Vorbim de cazurile majoritare din România. Să comentăm puţin reclama:

- nevasta îl serveşte pe hol. E la modul, bea cafeaua, îmbracăte şi fugi că vine poştaşul.

- de ce vrea să îşi scoate fata din cameră? Şi de ce cu atâta zel de ajunge să împingă mirosul pe sub uşă?

- tipul: "O mulţumesc!". Băi nu ne minţi?! Tu de unde ai apărut? "&/#&%!=)(!!!"

- "Eu sunt Alex. Prietenul Corinei". Eu sunt tasu. Ieşi afară!

- "Neaţa tati". SODOMA ŞI GOMORA!

- "Ce iubitule înt JPOC!"

- PUTErea alintului părintesc!

.......................................................................................................................................

Uite aici reclamă românească, neaoşe, dă tradiţie!

2 comentarii:

ade spunea...

In reclama nu prea se intelege de unde iese Alex, prietenul Corinei,eu nu cred ca iese din baie, ies din dormitorul ei! Si sotia nu ii serveste cafeaua la baie, ci pe hol!Mai studiaza reclama!

Cuvantul meu spunea...

Greu sa iti dai seama. Oricum spune-mi daca ai pofta de cafea dupa reclama asta...

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template