luni, 29 octombrie 2007

Dragoste cu de-a silueta nu se poate.

Oricat de plin de patos se prezinta titlul, nu puteti nega ca nu e adevarat. Priviti in jurul vostru. Peste tot se simte mirosul de iarna, cadouri, iubire, inimioare si alte dulcegarii. Devine emotionant pana imi apare un zambet ironic in coltul gurii.
Azi ma prezentam la scoala, tolanit pe banca, intr-o pozitie proasta, dar necesara pentru un somn la fel de pagubos, prezentand dezinteres pentru ce e in jurul meu. Nimic nu imi deranja indolenta si indiferenta. Dar incep sa aud. Fete stranse in cerc, discutand mai aprig ca niciodata despre silueta, calorii, lupta cu carnea (imi si imaginam cum Troia este invadata de o armata de fleici si carnaciori de bere). Ridic privirea si privesc insistent cum toate isi impart sfaturi care mai de care mai elaborate, sau mai crude pentru apetitul meu.
"Fata nu deschide frigiderul seara! Nu o face! Mananca un strugure (sau un bob de strugure), un mar (sau cotorul), bea multa apa (chioara), si citeste ceva sa adormi. Asa slabeste foarte repede si bine." Deja ma durea capul. Ce e cu ele? Pana acum vorbeam despre mancaruri grase, cu sosuri, prajeli, fast-food si acum...acum...vorbim despre shot-uri de apa, pana faci broaste in burta, si fructe pana ajungi sa mananci (iar) marul din Eden.
Si toate astea pentru ce? Pentru baieti. V-am spus. Se deschide sezonul in care fetele vor sa fie bagate in seama, apreciate, laudate. Si pentru asta fac sacrificii. Mari si dureroase din punctul meu de vedere.
Si noi ce facem? Noi alegem sa stagnam in starea de "mitocan si porc" si sa mai bem o bere apoi sa ne masuram cu palma cat a mai crescut burta de care ne mandrim zgomotos. Si ragaim la fel de zgomotos. Si nu ne pasa. Nu ne pasa de par (dak sta drept, in coada, cu breton la spate sau alte freze "jmechere") , cum se asortaza hainele si alte chestii. Neah :P.
Si ele saracele se chinuie pentru ce? As putea sa mint sa spun ca "le acceptam asa cum sunt"? Nea:P Dar si stresul asta din jurul nostru deranjeaza. Si ma gandesc cu groaza ca ma duc la prietena mea si ii spun ca imi este foame si sa o vad ca imi aseaza pe masa un mar, 2 boabe de struguri, paine cu graham, unt cu -1 grasimi si alte minuni. As incepe sa plang, si m-as imprumuta de bani ca sa mananc "sanatos" cu grasimi, E-uri si cancer. Asta pentru ca noi ne ingrasam mai greu, si de ce sa nu "abuzam" de aceasta calitate.
Cel mai mult ma amuza sa vorbesc de mancare in fata unei "regimiste". E ca un circ dur , cu junghiuri in inima si dureri in stomac.
P.S.- nu sunt sexist si nici narcisist. Doar realist.

1 comentarii:

Tea spunea...

ce titlu si ce text ai bagat...mai degraba sezonul caltabosului sau sezonul sarmalutelor...k in curand vin si cozonacii:X:X:X:X

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template