marți, 23 octombrie 2007

Bacovia la Disneyland.

Da. Ma alatur voua care nu ati luat din prima examenul auto. Nu doresc sa bat un record de examene picate, dar ma mentin in codul genetic al familiei. Niciodata din prima. E chiar trist. O sa ma trezesc din nou cu noaptea in cap, voi parcurge acelasi drum anevoios, si il voi asculta pe acelasi politist cu simt didactic. Dar sa incep cu ziua de azi.
In primul rand, mi-am facut-o cu mana mea. M-a pus sa imi trag subiectul cu mana mea, ca apoi sa imi doresc sa fi fost ciung. Nu imi plang de mila, pentru ca am invatat si logic stiam, dar atatea propozitii incurcate, motivatia si emotia, mi-au pus capac. La corectare am fost bruscat verbal: "RESPINS!". Ma gandeam ca poate domnu` politist nu are copii, de a trantit-o asa dur. Dar am trecut peste. Am ascultat cum 2 domnisoare se laudau, mandrie mare, ca au picat a 6a oara, si zambeam amar. Eu vreau sa ma opresc la revansa.
Obserc ca sunt singurul cu resentimente. Si mai observ ca sunt 3 tipuri de oameni:
1.celor care nu le pasa ca dai examenul
2.cei care l-au dat de atatea ori incat e ceva obisnuit sa il pice (cred ca una din tipele care il tot pica, are ochi dulci pentru politist)
3.ironic, cei care te intreaba "cand ma plimbi cu masina?" in cel mai prost moment. Cand nu ai carnet.
Am trecut si peste acest aspect. Si ma indrept spre Un-Birou, Nu-Stiu-Unde, de unde urmeaza sa imi depun reinscrierea. Doar atat pot spune. Tara in UE cu birocratie din mUE. Dau nas in nas cu Porcusorul Isteric. Imi explica niste "chestii, socoteli" si ma trimite inapoi la scoala de soferi. Acolo, Zizi Lambrino (era roscata, dinti mari, deci semana) imi mai spune "niste faze, niste scheme", si ma trimite inapoi de unde venisem. Jucam telefonu fara fir, dar pe o distanta de 10 statii. Era hilar. Ma intorc la Porcusor si "fur" din rand (kilometric deja), pentru a adresa o intrebare. Acesta incepe deja sa fie nervos, si sa imi reproseze ca ma plimb aiurea (recunosc e vina mea, dar imi place la nebunie sa merg cu RATB-ul, mai ales cand e plin :|). Imi spune sa ma duc inapoi si sa il las in pace. Asta am si facut. L-am lasat in pace, si ca sa nu o mai insterizez si pe don`soara, am ales frumusel, drumul spre casa.
Ma gandesc ca daca tot dau in "depresia bacoviana", sa imi cumpar un scuter deoarece as fi mai aproape de sentimentul de moarte. Nu e corect?

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template