vineri, 23 noiembrie 2007

Inca un vot dat/ pentru al' mai fermecat.

VALEUU!!! Vin alegerile. Publicitate, promisiuni, certuri, lamentari, LILiiiii cate si mai cate. Si toate vechi. Se chiuie pe la televizor, se zbiara la radio si se scrie cu LITERE MARII, in presa. Si pentru ce? Pai asta e o intrebare buna. Mie unu, disperarea lor, imi cam da de gandit. Harmalaie mare dom`le.
Deja clasicul "cetatean turmentat" e uitat demult. Acum sunt eu, cetateanul violat, prototip secolul 21, dotat cu nervi de otel, isterii cu o intensitate de 60 dB si musculatura pentru o fuga egala cu primul prototip de masina.
Sunt o victima sigura. Vin din toate directile, inarmati cu brichete, fulare, umbrele, chibrituri, s.a.m.d. Unde sa fug? Aia e ca nu am unde. Asa ca stau linistit. Primesc micile atentii (sigur voi vota, daca primesc chibrituri, ca de, aveam tot ce imi doream numai chibrituri nu), le arunc la primul cos (dovada de simt civic), si imi continui mersul mai departe, fericit ca am socializat.
Ce mi se pare hilar si nou in acelasi timp la campania asta, este faptul (totusi cred ca e veche dar acum e mai virulenta ca niciodata), faptul ca partidele isi inchiriaza niste masini care sa se plimbe prin oras, facand reclama. De la masinile impozante pentru PSD, PNL, PD, am sarit in extrema cealalta, cu Dacia 1300 Berlina pentru PRM (dotata cu steag si drapel sters de sudoarea Tribunului, si difuzoare de stadion) si Matizul lu` Jiji, de culoare verde, dotat cu imn si melodii patriotice. Mi-am promis ca atunci cand voi avea partid, ma voi plimba cu dricul tras de cai vopsiti pestrit, din boxe va rasuna "Marsul funerar" de Chopin, si de deasupra de pe coviltir, va voi promite ceva ce pot face: "Dragi concetateni. Eu nu va promit bani si averi. Ca acolo unde va duc eu, e loc pentru toata lumea. E liniste si toti vor avea parcela lor de iarba verde. Va asigur drumul dus, si sederea pe 50 de ani. Cazarea este gratuita, si confortul sporit, dantela la discretie". Umor negru? Da. Cine mai promite asemenea conditii. Asemenea sinceritate. Nimeni. Deci voi castiga detasat.
Recunosc, campania asta electorala e mai obositoare si bombastica ca niciodata, dar umorul si balcanismele o tin mereu in viata si proaspata. Pui stampila, na Berlina.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Hai ca nu mai e atata de scump sa inchiriezi o masina, am gasit pe www.inchirierimasinitimisoara.ro preturi plecand de la 30 euro pentru un Focus

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template