duminică, 25 noiembrie 2007

In vesta printre restu`.


Weekend. Sambata mai exact. Penultima zi de Gaudeamus, si nu am venit ca in alti ani pentru tone de carti, am venit doar pentru una (ca am plecat cu 4 asta e alta poveste). Cartea despre care e vorba se numeste"In vesta, printre fracuri" si este scrisa de Ion Cristoiu. Toti il stim (sau ar trebui sa stie), de la televizor (asta daca nu esti genul ce se uita 24/24 la "Nora pentru mama" sau alte programe educationale), si din presa, daca ii citesti editorialul. Sunt fericit sa spun ca sunt unul din cei (sper nu putini), care ii "urmaresc" munca, si ca un hot, incerc sa fur ce e mai bun de la el.
Ca un tribut pentru cariera indelungata, am stat la coada si am asteptat, sa priemsc un autograf pe noua carte. Sunt multumit acum. Nu ma mai interesat de discursurile lui Basescu, Iliescu, sau aparitia sporadica a lui Nastase. Mai multe despre asta in paginile revistei.
P.S.- in spatele meu la coada, e Mihai Gadea.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template