luni, 19 noiembrie 2007

SAWezi si sa nu crezi.


Si da. Stau in intuneric. Electrica sau Renel imi ofera 2 ore de vis. Singuratatea in bezna, romantism la lumanare de biserica.
Caut buimac sa scot computerul si ce mai am prin casa din priza, deoarece astia se mai joaca cu lumina, ca la petrecerile fara efecte. Servesc o masa grozava dompusa din: Eugenii, cereale (fara lapte, nu ma risc la aragaz pe bezna, risc sa nu vad flacara) si un suc pe care nu il mai gazesc in bezna.
Stau infofolit sub plapuma. Nu de altceva, dar daca nema curent, nema caldura. Un dus cald ar fi minunat dar la fel...bezna.
Ultima speranta. Telefonul mobil. Bag un joc. Si timpul trece si eu duc lipsa computerului care isi trage sufletul langa mine. De cand visa nesuferitul sa mai cada curentul, sa se mai aseze praful in carcasa si virusii in fisiere. Bestia.
Se duce bateria la telefon, lumanarea se stinge si lanterna nu am. E clar. O sa trebuiasca sa gandesc pana se aprinde un bec in cap. Prea multe desene.
Ma uit tamp pe geam la casele din fata mea, unde oamenii au lumina in casa si o folosesc ca nesimtitii numai pentru ei, obstructionand-o sa ajunga pana la mine. Ei se vad la bec, eu ma incalzesc la lumanare. Am un deja-vu...Baietelul (era o fetita dar se schimba) cu chibrituri?
Ar fi trebuit sa invat. Dar pe semi-intuneric e imposibil, asa ca decid sa ma asez in pat si sa dorm (regret ca am donat unei case de batrani bicicleta mea cu care pedalam Wati prin casa cand cadea curentul, mai faceam si fibra).
Si inchid ochii, apropo nici o diferenta intre cum e sub pleoape si cum e cu ochii deschisi. Decid sa nu dorm iepureste. 5 minute mai tarziu se aprind toate luminile, casa devine o discoteca luminoasa. Sar in tavan de bucurie si ma grabesc sa pun totul la loc in priza. Termin cu toate. Apas sa deschid computerul si...POC. Cade iar curentul!
Dupa usa se aude o voce: "Hello George! I wanna play a game!Monopoly? Scrabble?Lapte gros?"
Ma asez in genunchi si strig "Vreau sa jucam FIFA pe net prostule!"

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template