vineri, 30 mai 2008

O zi nebună nebună!

E abea ora 15. Până acum am trecut prin diferite stări. Să enumerăm:

1. Poporul sectorului 5 primeşte telefoane "mobile fără fir" de la don` Vanghelie, bineînţeles fără scop electoral. Doar aşa de dragul modernizării. Şi eu ma tot chinui să achiziţionez una bucată mobil de la firma de net la care sunt abonat. Şi mă plimbă de o lună. Dacă o sa candideze la alegeri, să-mi cadă netu dacă pun ştampila pe mecla vreunui internaut de la Câh-Zone.

2. Am mâncat cea mai....dar vaaaai, ce placintă! O plăcintă extraordinară cu brânză! E minunată! Încă ling furculiţa cu care am savurat-o!

3. O don`şoară cântă în staţie (de tramvai, doar e blogul meu), "eu pentru tine/sunt fata minune/tu pentru mine/eşti doar goliciuneeeeee ehei ehei". Acompania mirifica voce din căşti. În spatele ei un nebun (persoană cu handicap psihic), făcea "breic-dans".

4. La policlinică, o asistentă pricepută descoperă că nu am tensiune (în mine bate doar stomacul), şi după ce află că am nevoie de EKG pentru BAC, proba sportivă, începe:
- Păi nu pot să-ţi dau aşa aprobare. Să vadă medicul care vine peste câteva zile...
- Dar sunt apt sau nu?
- Da, dar nu...Come again!
Eu am să-mi fac mai multe EKG-uri. Dacă nu sunt apt de proba de română? Şi de istorie?

5. Pe ordinea de zi a nebuniei, trecem şi ieşirea artistică a lui VAAAAADDDDDDIIIIIIIIMMMM "HEIL YOU" TUUUUDOOORRRR! ŢINE MINTE 3 CUVINTE: VADIM TUDOR un PENIBIL!

Până diseară, o nebunie bună

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template