vineri, 16 mai 2008

Bla bla day!

E una din zilele alea cand nici Queen - Don`t stop me now sau Rolling Stones - Don`t stop nu imi ofera energia de care am nevoie.

Se aduna multe si ma doare....psihicu. Parca mi se scurge inteligenta prin laturi, si eu lesin pe scaunul de birou sau in pat. Nici pic de energie si chef.

Filmele ma indispun, muzica nu imi trezeste nici un sentiment si mancatul nu mai e asa placut:P

E din vina gatului. Ma doare non-stop si nici un medic nu stie de ce. Cica e pe fond psihic si baga in mine calmante mai mult decat intr-un cantaret rock. Traiesc cu gandul ca devin dependent. Dar trebuie sa recunosc. Decat buruiana campului, vitamina C(e draq?), mai bine imi fac pastilele astea. Si pana la urma nu am inceput sa alerg babele pe strada sau sa vorbesc nearticulat. Saliva inca imi sta in gura :D

Trebuie sa treaca si saptamana asta. O sa imi bag o perfuzie de moral si o sa zburd saptamana viitoare.

Pentru cei care simt aceeasi lene si anxietate ii invit pe salonul meu sa ne distram cu muzica populara si mamaliga cu branza :D....

S-o lenevim bine!

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template