luni, 21 ianuarie 2008

Si stai...

Esti in fata unui ecran. Colorat. Voi scrie f alambicat si prost asta seara pt ca nu am mai scris de mult aici. M-am obisnuit sa scriu pe foi, sau la revista. Numai ca acolo nu poti scrie sentimente etc etc.
Ce am adonat in aceste zile. Performante. Incep sa trec "ca Voda prin loboda" peste chestii care ma enerveaza, intristeaza, indoctrineaza si ce alte "in-" mai vreti voi. Inclusiv un 7 la mate. :D URA! Einstein is in the HOUSE! or BLOG!
Vorbeasc cu o amica care imi spune "Vai ce detasat, optimist si cum stii sa te bucuri de viata!". Nu stie toata lumea asta? Adica ce? Sunt singurul care are greutati si trece usor peste? Toti avem greutati.
Observ o chestie. Toti suntem eroi, dar avem o modestie (curata) sa nu recunoastem. "Ce e reprezentativ pt tine in anul 2007?". Multi pe care i-am intrebat au inceput cu chestile negative, dar apoi repede au schimbat "placa". Deci sunt niste eroi.
Daca cineva are impresia ca eu sau oricine altcineva traieste cu zambetul pe buze din lacrimile altora, se insala amarnic. "Scanez" atent ce scrie fiecare pe blog, mess, hi5 etc etc, si incerc sa gasesc o explicatie. Nu caut raspunsul la aceea persoana. Nu am incredere sa imi zica adevarul. Dar eu ma simt impacat cu mine ca ma implic.
Tu nu crezi ca e bine sa ne "implicam"? Macar sa cititm fara sa comentam. Doar citim si analizam acolo sus la noi. Doar noi si materia cenusie.
Apropo, am un sentiment de deja-vu! Parca tot trecutul meu de acum 2 ani incepe sa revina...cu o alta palarie. Nu e amuzant? :D Cred ca mi se ofera o a doua sansa...

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template