vineri, 4 ianuarie 2008

Leapsa!

Am fost provocat sa joc Leapsa! Suna distractiv asa ca particip. Textul meu este din "In Vesta printre fracuri" de Ion Cristoiu:
"Mi-am luat doar cateva lucruri, pentru doua nopti.
Aparatul e insa mai mult decat simpatic. Locuri putine, cat sa incapem doar noi, plus insotitorii, dispozitive, care arata ora de la Londra si ora de la destinatie. Un barbat ne serveste cu cafele, sucuri si alte fleacuri menite a indulci dificultatile zborului cu un aparat mai mic.sintem intr-un avion al Royal Air Force, nu al casei de Moda Gucci!"

Regulile:
1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.
5. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau "intelectuală".
6. Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni (eu din pacate n-am atatia prieteni cu blog)

Urmatorul pe care il provoc este Cristi si oricine mai are blog si chef de distractie :D Have fun!

2 comentarii:

Tea spunea...

O da =)) viitorul tau suna foarte bine. posibil sa zbori cu avionul :-?

Anonim spunea...

vrei sa stii ce scrie in cea mai apropiata carte?:))...An = 1/1*2+1/2*3+...+1/n(n+1) :>:> interesant nu :))

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template