luni, 28 ianuarie 2008

Eleganta.

Zona Ferentari. Statia de 139, Valtoarei. Ora 18:00.
Afara e frig, air eu sunt imbracat pe cat posibil de elegant, tocmai plecand de la o intalnire foarte importanta pentru mine. Afara se inserase deja si frigul incepea sa fie din ce in ce mai patrunzator.
In statie 2 fete cu varste apropiate discutau zgomotos: "Taci fa dracu ca tu nu stii nimic! Iti arat eu cum se face treaba! Proasta esti fa!".
Cele 2 "dive" sunt imbracate de gala. Lanturile de aur le troneaza la gat, gecile cu puf le acopera parul blond, vopsit cu sila a 3000 mia oara, blugii le strang picioarele iar botinele aurii lumineaza trotuarul ca un felinar pe moarte.
Vin spre mine. E clar. Am facut ceva, m-am uitat la ele si cred ca am ceva cu ele sau cine stie.
"-Baiatu`! Ce faci? Bei un suc cu noi?". E clar vor sa ma fure, sa ma duca in Italia, Jermania, Spania. Si eu eram imbracat de gala pentru un asemenea drum.
Am refuzat oferta politicos. A urmat o serie de discutii din care am dedus ca fetele erau chiar interesate sa bea un suc cu mine. Poate faceau si cinste. Dar am refuzat. Nu ma simteam in largul meu.
Cand sa dau sa plec una dintre ele ii spune celeilalte zgomotos "Hai fa ca asta e dala elegant!".
A fost cel mai frumos compliment spus vreodata. Multumesc :D

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template