marți, 3 iunie 2008

O zi proasta...fara urme...

Cum pot sa imi dau seama ca azi am avut o zi proasta? Simplu. Sa enumeram:
- m-am trezit prea tarziu si eram prea buimac sa mananc ca omu` de dimineata.
- am stat aiurea la scoala in principiu dupa 3 ore am realizat ca nu am facut nimic interesant sau sa merite 3 ore.
- apoi m-am plictisit pentru simplul fapt ca sunt "mai mic" si nu ma integrez asa repede in genul acesta de grupuri.
- pentru ca am fost nesimtit/rautacios cu unele persoane din simplul fapt ca eram panicat.
- pentru ca am comandat o singura portie de ciorba de vacuta si am lasat o bunatate de cascaval pane in farfurie.
- pentru ca inca sunt considerat copil...e cu + si -....din start traiesc mai mult, dar o sa fiu trata ca atare.
- pentru ca nu reusesc anumite chestii.

De ce am transformat textul de azi in jurnal? Ca sa observam cate chestii minore ne pot intrista ziua.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template