duminică, 29 iunie 2008

Am fost în Fiţe-Land...

Dar m-am întors şi sunt acelaşi, numai că mi s-au rupt "tenişii" All Star Boschetar, geanta Louis Vuitton e puţin jerpelită şi cele 2 curele cu ţinte pe care le port să îmi susţin ego-ul au fost furate de două "pancăriţe" îmbrăcate în ie cu Green Day şi opinci Mall Star.

Sincer trăiesc o oftică mare. Alţii se duc duminica la prezentări de chiloţi (Botezatu style), defilări de botoşei (Romaniţa Iovan style) sau pur şi simplu beau o apă de la robinet din Bamboo. Eu am ales să fac pe "jurnalistul de investigaţii" (am studiat la Universitatea Luis Lazăruş), şi am plecat să văd care e treaba cu concertele de duminică de la Foişorul din Herăstrău.

Prima impresie contează. 30-40 de persoane strânse în jurul şcenei, se vedea pe feţele lor că erau toţi telectuali dai lu` Liiceanu şi Patapievici, cu Kant sub braţ şi Verdi (sau verde) în suflet.

Şi dăi cântare. O domnişoară salvează aparenţa de show, încălzeşte publicul, îşi salută iubitul la telefon în timpul melodiei, adică ştia să facă şou. După ce cântă tânăra Anna Lesko (nu ştiu alt exemplu demn de urmat al muzicii româneşti, poate Laura Lavric), se urcă pe şcenă ce putem denumii "Grădiniţa Şucar", grădiniţă fără număr. Vedetele sunt Asu` (arăta mai mult a Damă) şi MC Dan (parcă?) care au spart plombele târgului prin melodiile lor pline de experinţă dureroasă în " ză ghetto frate". La 12-12 ani au cântat despre ce grea e viaţa când nu le cumpără tăticu` tricouri de firmă, scuter, sau public la concerte. De ce public? Pentru că după o melodie jumate căutam un colţ de perete să mă tai.

Am uitat să precizez că sunt învechit. Nu mai merge să duci "păpuşa" în club şi să dansezi frumos lângă ea. Trebuie! E NEVOIE să ştii să faci Ţucahara, Flick Flacuri şi alte faze de circ, ca să o impresionezi pe don`şoară. Pur şi simplu îi spui "Dansezi?" "DA ELVIS!" "Atunci dute în colţul celălalt al clubului că vreau să mă dau peste cap pe aici şi să nu te lovesc în botox."

Duminica viitoare concert Corul Milogilor, la Circul Foamei...să vezi acolo fiţe...

3 comentarii:

Anonim spunea...

vad ca te'a marcat destul de tare duminica asta:))
pur si simplu nu ma pot abtine din ras:))
mai aveai nitel si iti taiai venele cu o aschie din scena aia...asa de mult ti'a placut:))
trebuie sa mai mergem...not...clar!!!:))
te iubesc ingeras:X

Anonim spunea...

p.s m'am abonat intoate modurile acum la iubi meu ;;)
yuppppppiiiiiii :))

Anonim spunea...

sa sti ca la fel a ramas aia cu abonatu....cel putin la mine asa e...arata k tot abonat sunt..la u..in fine...
arata mai bine blogu inainte...adik cand era aia cu cabonatu primu..dupa kre aia cu citesc//..dupakre aia about u...bla bla...
parerea mea:P

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template