joi, 19 iunie 2008

Mister Univers!

Doamnelor şi domnişoarelor (dacă nu aţi înţeles, ele sunt publicul, pentru ele impresii), azi doresc să vă spun că "vreau linişte şi pace pe Pământ. Încetarea foametei în Africa, vindecarea SIDA şi cancerului. O lume mai bună!". O să spuneţi ori că nu mi-am luat pastilele ori că am intrat în PRM. Nu...categoric nu. Dar sunt înconjurat de războaie. Să vă enumăr...

România se bate cu Ucraina pentru o stâncă de petrol ( ÎnSula Şerpilor), că vezi domne e a noastră sau a lor. Să sperăm că nu se bate pentru ea cum se bate pentru EURO 2008. Şi încă ceva. Eu sincer zic să o ia Ucraina. Nu de alta, dar peste tot unde e petrol, se găsesc americanii să "viziteze". Au un interes pentru turismul din Irak, Iran şi alte ţări cu petrol, ceva de speriat domne.

Americanii (de data asta publicul american) probabil aruncă cu ouă şi cărţi de muzică în Ambasada României în SUA, pentru că am trimis pe capul lor 2 fete din specia "Ciocoflenderiţe de Dâmboviţa", trase la Indiggo...cărora americanii le-au spus un simplu şi tradiţional " GO HOME! PLEASE GO HOME! JIHAD KEBAB AL SALAM! GO GO!".

Pentru că lumea se calcă pe nervi şi pe nări în fiecare zi. Dacă şi la metrou a început să pută e trist. Am impresia că de câte ori mă urc in metrou ma duc underground spre Glina. Dar mă mulţumesc să cânt "Trag aer în piept / Mă îndepartez încet..."

S-au termiant alegerile şi e deprimant să vezi că lumea asta din politica noastră de şosea de centură, încă se împroşcă cu noroi. Şi nici măcar nu e noroi dăla de terapie. PD-L-ul se iubeşte pe partea dreaptă a patului cu PNG. Asta după ce şi-au spus rugăciunea. PSD mimează un orgasm cu PC-ul. Dar ştim cu toţii că nu se simte bine. PNL e săraca la mijloc. Parcă şi virgină şi proastă. Şi Oprescu e independent ce mama măsii...e pe lustră.

În continuare cartierul meu erupe de bun simţ şi bună creştere. Lumea se înjură în plină strada (denotă familiaritate şi lipsă de jenă), se calcă cu maşinile (glume prieteneşti), tovarăşii îşi violează mamele, soţiile şi amantele...toate astea pe mess. Suntem moderni acum.

Iubesc viaţa la ţară. Ţara România. Fără număr...

1 comentarii:

Anonim spunea...

si eu iubesc cartierul tau:x :)) =))



si of course iubesc IUBITUL MEU INGERAS!!!

:*>:D<:x

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template