vineri, 10 iulie 2009

Kung fu în Vama Veche?

La o săptămână de la evadarea în Vama Veche am decis să relatez ce mai e prin Vama Veche. Exact cum am anticipat de anul trecut, Vama este pe moarte, mai exact în moarte clinică, asemenea unui om care mai este ţinut în viaţă de aparate, aşa este Vama ţinută în viaţă de ultimii rockeri, ultimele bodegi şi... cam atât.

Plaja îşi pierde din originalitate şi nu te mai poţi mişca liber de frică să nu dai cu capul de o umbrelă sau să cazi peste un teanc de şezloange. De curată nu se pune problema, nu sunt curate altele din România, de ce ar fi tocmai asta? Cea mai mare dezamăgire? Stuff! De departe! De când au DJ (aşa am auzit) oferă numai muzică la tigaie şi strachini. În două seri de şedere nu am mai auzit acel playlist "învechit", ci muzică făcută în bucătărie de un copil care aruncă vesela pe jos. Stuff a dezamăgit mai mult decât preţurile mari.

Preţuri? Dragostea mea, ciorba de văcuţă, a ajuns 8 lei, adică MULT! dacă mă gândesc la faptul că mănânc trei ciorbe pe zi în Vamă. Hamsii, 3 lei, petu` de bere 7 lei şi toate scumpe. Nici spirtul nu cred că mai e ieftin, dacă vrei să te îmbeţi.

Puţine locuri mai impresionează noaptea... Lângă Tequila Sunrise e o terasă unde seara se face un foc pe plajă şi toată noaptea asculţi Clash, U2, AC/DC, etc etc. Şi am trecut şi prin Culcat, unde Adina a avansat, nu mai învârte ciorapi, ci bile de foc, dar DJ-ul îşi prinde degetele în platane şi piesele sar sau se comporta ca la Fischeru` lu` tata.

Ce mai pot adăuga? Dacă vă cazaţi la Cipri o să aveţi parte de ultimul vamaiot, Nicolas. "La Meduze" chelnerii/chelneriţele sunt la fel de prietenoşi. Au apărut valuri de cocalari şi rozalii. Rockerii "săraci" vin cu Bemveul la mare. Portbagajul de Skoda este spaţios şi comod.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template