luni, 13 iulie 2009

Armata lu` Kiwi Legendaru`! Gear 2!

După antrenamente înverşunate pe Quake 3 Arena, am reuşit! Împreună cu o armată de super războinici am reuşit să ne calificăm în sferturi de finală.

Eroii de la Termoplane sunt:
- Ramona aka. Pofticioasa Şefă
- Adelina aka. Ade
- Mumu aka. Mumu
- Peewee aka. UR ANUS
- Eu aka. Kiwi Legendaru`

Acum trebuie să recunosc. Ne-am calificat cu ajutorul celor două echipe, care nu s-au prezentat, daaaaaaar echipa joacă mult mai bine, nu am mai punctat pe minus. Am ajuns chiar la scoruri de 8.000 de puncte. Felicit echipa adversă, împotriva căreia am jucat trei partide (scor 3 la 0) şi aştept partidele de lunea viitoare.

Audiţie plăcută:

1 comentarii:

Pofticioasa Sefa spunea...

Felicitari castigatorilor! :))

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template