miercuri, 23 aprilie 2008

Starea buna e o boala...

Cu ranjetul unui cretin si aroganta lui Ciutacu, transmit boala asta...boala de a te simtii bine orice ai avea. Recomand cu caldurea Bad Manners, pentru ca muzica lor te binedispune :D.

Mai e atat de putin pana la BAC, incat imi voi canaliza toata energia (uite cum vorbeste Johnny Bivolaru), si voi calca pe becuri de cate ori am ocazia:P....sa puna dracu cineva neoane.

Vreau sa multumesc colegilor de liceu care in acest ultim semestru au readus o atmosfera frumoasa in clasa. Chiulim in grup, mintim in grup si mai presus de tot suntem uniti in cuget si rautate. Uniti pana la capat, nu?

Multumesc colegilor de la radio care prin simpla lor prezenta si faptul ca impartasesc acelasi lucru cu mine ne vedem in fiecare luni si stam cate 4-5 ore sa ne spargem capetele in cel mai placut mod. Noi o sa fim "vedeti" :P nu?

Multumesc tuturor care de ziua mea de nume care nu o sarbatoresc niciodata au depus un efort F MARE (Sincer vorbesc), si au consumat minute si euroi, spre a ma felicita ca numele meu e mai batran cu un an :D. Nu?

Deci dragi locuitori ai tineretii mele, va doresc tot ce va doriti voi mie :D. Nu?

1 comentarii:

Anonim spunea...

...stii cum e la sfarsit devine din ce in ce mai bun/bine:)
ma bucur ca te am cunoscut frate si stii tu textu'...orikum o sa mi fie dor de voi toti fraierii din 12 E care m au facut sa ma simt mai inteligenta decat ei(cateodata),dar nu i nimik bahhh k yo va yubesk p toti:xxx

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template