duminică, 13 aprilie 2008

Am o scuza.

Scriu mai rar. Dar nu imi explic de ce. Inainte lumea, CRED ca intra pe aici sa citeasca ceva. Oricum afluxul asta de bloguri a furat de tot interesul. Daca spui "am sa intru sa citesc ce ai scris" automat mai apar 300 care vor acelasi serviciu de la tine. Sau poate ca eu confirm, NU sunt un bun povestitor ci poate doar un bun ascultator/cititor. Macar de as citii in stele si cafele terminate.

Dar am gasit cine e de vina. Cercetatorii britanici/germani/rusi si altii. Au constatat ca cei care scriu pe blog mor mai repede. Cum eu m-am oprit din a imi mai scrie si temele de prin clasa a 9-a, am hotarat ca pe langa fumat, alcool in exces si stres sa raresc si blogul. Nu merge. Ma uit cu invidie ca altii abereaza zilnic despre cate ceav important pentru ei sau pentru noi. Asa ca pentru cei care au o placere sa citeasca ce scriu eu aici (cu zambetul pe buze sincer, pentru ca atunci cand imi veti spune "am citit ce ai scris pe blog" imi voi lasa capul in jos si nu voi astepta injuraturi), voi continua sa postez aproape zilnic. Consider ca am un NIMIC ce merita impartasit, chair daca poll-ul ma contrazice :P

Asa ca dragi cititori de bloguri, am sa incept sa ocup si eu acest spatiu pe care il am. Si voi incepe cu o povestioara frumoasa despre cocalarii din cluburi...ma stiti "clabăr" nu?:P Dar toate acestea mai pe seara pentru ca acum sunt obosit. Si oricum voi da copy/paste de pe revista. Am spus ca voi scrie...dar lenea nu ma doare...

Din spatele ecranului va salut cu simpatie...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Monitor de LCD, I hope you enjoy. The address is http://monitor-de-lcd.blogspot.com. A hug.

Anonim spunea...

io una vreau sa citesc c mai ai d impartasit:>:>
imi place stilul tau si kiar mai astept si altele...
ai putea sa scrii in paralel..adik si aici si in "Te facem"..ambele sunt d nota 10..


a ta veche prietena uitata sau nu..
ieliza

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template