joi, 7 februarie 2008

Aham.

E adevarat. Oamenii fericiti scriu mai rar. Cel putin cand e vb de blog e mult mai rar...si oricum cand scriu nu e nimic interesant.
Asa ca imi pastrez tenta de om fericit si voi scrie cateva bazaconii pentru a umple spatiul. Imi pastrez timpul sa imi cultiv fericirea. Voi scrie cand ceva o sa merite relatat. Momentan imi calculey trairile in minte. Daca voi scrie ce gandesc voi ranii sentimente si oameni. Si nu vreau asta...nu am vrut niciodata asta.
Asa ca la momentul potrivit voi face o analiya abstracta si metaforica a sentimentelor. Daca le voi mai avea...Pana atunci sa traim fericiti. Si tu.
Te pup cititorule. Pana atunci ma gasesti pe revista, in cafenea sau pe balcon citind o carte buna.

0 comentarii:

Template by - Abdul Munir | Daya Earth Blogger Template